Bebeğim doğduğundan beri sağ göğüsümü ememiyor tutamıyordu öylede kaldı zorla denemeye çalıştıkça ağladığı için sol göğsümü çeviriyordum tabi sanki sağ göğsümde sütüm azaldı bitmesini istemediğim için almasa bile zorla ağzını sokuyordum ama bi haftadır o göğsümü alınca hemen bırakıp suratını ekşitiyor yani sanki sütün tadı bozuk ekşi filan gibi mesela öyle yüzü ekşiyor sorun ne sizce?