minikbalinannesii benim oğlum 14 aylıkken koltuğun sırt yaslama yerinden parkeye düştü. Sürekli düş kalk olduğu için evde gözlemledik ettik hiçbir problem yoktu. 2 gün sonra gece kafasının bi tarafın da yukarı kısmına yakın arkasında yumurta büyüklüğünde yumuşaklık gördük. Kaptığımız gibi hastaneye gittik hemen yetişkin tramvaya yönlendirildik ve tomografi çekmek istediler çünkü çok kötüydü doktorlar da endişe etti. Çektirdik, çok şükür ki beyinde kafatasında hiçbir problem yoktu, cilt altı kanaması olmuş. Yani kafa derisinin altında kanama olmuş ondanmış o yumuşak sıvı dolu görünüm. Hiçbirşey yapmanıza gerek yok 10 güne kendisi tamamen geçer dediler ve öyle oldu.