Kızlar birinden beddua aldım haksız olduğunu düşünüyorum ama kendisi çok inat biri olduğu için asla kabul etmez etmedi de ben asla kötü söz söylemememe rağmen bana şu kandil ve cuma günü etmediği bedduayi koymadı sanki o sözlerin ağırlığı var üzerimde şuanda ne yapabilirim hangi duayı edebilirim ne yapmam lazım sizce