Atopik dermatit sanki. Benim kızımda da var. Biraz süt alerjimiz var bir de bünyesi alerjiye müsait ailede de olduğu için. Doktorum bol bol nemlendirmemi söylüyor cildini. Egzama kremleri oluyor onları sürüyorum. Süt ürünleri tüketmemeye çalışıyorum. Başka bir doktora sorun bence.