aselmomm1 Odaya saat 10 da geldim saat 12 bucuk oldu kızım güç bela uyudu şimdi dalamıyor 3 kere yatagına koydum uyandı kollarım bacaklarım ağrıdı nolur bişey deyin noooolluuuurrrrr 🥹🥹🥹🥹 7 buçuk aylık
Kubraaybars aselmomm1 7 aylıkken bizimde başlamıştı 7 ay 30 günlük oldu anca anca bitti diyebilirim her gece aynıydı araba da falan gezdiriyorduk eşimle artık bilmiyorum Atak mıdır nedir dişleri var mı? Bizim o yüzdenmiş 2 dişi çıktı
serifeins aselmomm1 benim bebeğim de yedi ay 24 günlük iki haftadır böyle artık çok yoruldum üstüne bir de hasta oldu onu atlattık şimdi de diş çıkarıyor sizinki de dişten dolayı olabilir mi acaba
_tuuggcce_ Ya sanırım ayrılık kaygısı yaşıyorlar. 7,5 aylık bizde yatağa koyuyoruz sonra uyanıyo falan dalması uzun sürüyo. Sürekli sabaha kadar çok uyanıyo. Ve sürekli yanında olayım istiyo. Özellikle şu sıralar bana düşkünlüğü arttı