Beril4226 Kızım 14 aylık dışarıda yürürken düştü ve ön dişinin ucu hafif kırıldı bide o dişi ve yanındaki diş yamulmus yeni farkettim başına gelen varmı en kısa zamanda doktora götürecegim
Dilekgl Beril4226 ya benim bebeğiminde ön dişleri çıkarken sert bişey ısırması sonucu dişin ucu kırıldı. Çok garip duruyor ama çok küçük doktor birşey yapamaz diye gitmedim. Sizde çok yamulma var ise gidip gösterin derim
Hilalkahraman Beril4226 biraz önce başımıza geldi forumda aratırken gördüm yazınızı. Suluk elinde düştü ön dişinin biri uçtan yarım kırıldı hemen götürdüm parçasını da alıp. Köküne bişey olmamış uçtan kırılmış dedi daha küçük olduğu için bişey yapmadı sadece sivri yerini törpüledi. 3 4 yaş civarı olsaydı estetik açıdan dolgu yapabilirdik dedi o da zaten dökecek yeni diş çıkacak elzem bi olay değil. Bununla geçmiş olsun
kagom27 Beril4226 merhaba ne yaptınız acaba aynısını yaşadım bugün ön üst diş kırıldı üçgen şeklinde çok kötüyüm kalbim acıyor.
_6464 Benim bebeğimde 20 aylıkken ön üst díşi kırılmıştı zaten üst dişleri sıkıntılı yarım çıkmıstı çocuk doktoruna ayrı diş doktoruna goturdum ikiside şu an bişey yapamayız dediler.cok küçük zaten yenilenecek dediler.
Beril4226 Hilalkahraman Bende yarın götürecegim kızımı ağrı sızısı yok ama yinede içim rahat etsin bı doktorda görsün istiyorum randevuyu ancak yarina verdiler geç oldu ama yinede gideceğim.Tesekkur ederim bilgilendirdiginiz için 🤗
Beril4226 Götürdüm hastaneye huzursuzluğu yemek yememe sorunu yoksa yapacağımız bir şey yok dedi süt dişi çıkacak zaten dedi
edakrn Öncelikle cok cok gecmis olsun:( bugün benzer durum başımıza geldi. Oğlumun dişi düşme sonucu geriye dogru yamuldu üst ön dişlerinden biri… bebeğinizin disleri nasıl.. arkaya yamulan diş düstü mü, düzeldi mi.. sormak istedim😔🙏🏻
Beril4226 kagom27 Merhaba doktora götürdük şu an bı şey yapamayız zaten düşecek bu diş dedi .Ama çok agridigini hissederseniz getirin demisti