7buçuk aylık bebeğim var geceleri sürekli gözleri kapalı şekilde ağlıyor mızmızlanıyor karnı tok bundan eminim ve diş sancısı vardır diye diş jeli aldık onu kullandım hala ağlıyo bu durumu yaşayan var mı alışkanlık haline mi getirdi acaba bu sorunu çözebilmem için napılması lazm bu durumu yaşayan varsa yardmcı olabilir mi lütfen 🙏