Benim kuzenim de öyle yoğun bakıma girmeden önce de gece ders çalışmış sınava hazırlanıyordu 20 yaşında daha. Sabah uyanıyor el ayak tutmuyor batmanda oturuyorlar ondan sevkle direkt Diyarbakıra gönderdiler. Sanırım çok tedavi türü de yok bir iki yöntem var en son kanını değiştirdiler yine olmadı. Entübe hasta gözler açılıyor bilinç açık ama parmağı dahi oynamıyor. İlk önce beslenmesi için burnundan hortum indirmişlerdi enfeksiyonu yükselince boğazını deldiler. Çok zor bir hastalık ve aynı zamanda da çok garip bir hastalık hiçbir şeyin yokken bir sabah uyanıyorsun hiçbir yerin tutmuyor. Rabbim kimseye göstermesin