Oğlum 2 buçuk aylık. 2 aya kadar ayağı hep titriyordu. Ağlarken durup duruken. Kontrolümüz vardı söyledim. Kan aldılar kan gazına baktılar genelde kalsiyum eksikliğindende oluyomuş. Temiz çıkınca yenidoğan refleksi dedi. Bizim için. Dokunduğunda duruyorsa problem yok dedi ve bacağı titrerken çeneside titrerse o zaman problem ararız demişti doktorum. Nöbet oluyormuş o zaman