Sedagny ben de suan 4 metod var.. o kadar karşığız ki hangisinde uyursa oyle uyutuyorum bazen 1 saatimi alıyorr bazen 10dk mı.
Kanguruda yürüyerek, hamak besıkte, ayakta sallanarak, kucagmda yan yatar pozisyonda.
Çalışan anneyim. Eve gelınce bacaklarımda derman kalmıyor. Hepsı de bacak gücü istiyor. Hamak besık haric. Az once kitap aldım. Tracy hogg un. Umarım bir tık düzelme olur metodları uygulayabilirsem.
Ayrıca uyku eğitiminin annede bittiğini , para tuzagı oldugunu dusunuyorum. Bende aman ağlamasın modunda bir anneyim. Emınım eğitim alsam bende sizin gibi olurdum