Benim bebeğim de 1 ay 1 günlük. İlk günler kafayı yemiştik neden ağlıyor diye ama şimdi alıştım. Akşam 5.30 6 oldu mu uyanıp başlıyor huysuzlanmaya kucakta hoplatıyorum zıplatıyorum ters çevirip sırtına pat pat yapıyorum biraz izin verirse ayaklarına bisiklet yapıyorum biraz emziriyorum her ağlamasına hareketi değiştiriyorum öyle öyle susuyor bazen 9 bazen 10 nadiren de 11 de bayılıp uyuyor. Bu akşam 9.45 elimde uyuyakaldı. Akşam yorulacağım için artık gündüzden dinleniyorum o yüzden. Doğal olarak akşam misafir kabul edemiyorum ben de bir yere gitmiyorum, 3 4 ayda geçiyor diyorlar gün sayıyorum 🫠