Kızlar bebeğimin alt bacakları parantez şeklinde iyi de bir çocuk doktoruna götürdüm 2-3 yaşına kadar düzelebileceğini söyledi ama tedirgin oldum d vitsmini kullanıyorum ama baya carpık gorunuyor bakınca, bu arada bende de var biraz genetik geçmiş olmasın:( düzelen bir durum mu yaşayan var mı?