Good_mother Arkadaşlar bu boyayı kullanıp begenen var mı? Foto atabilecek olan var mı? Kataloglardan anlaşılmıyor.
KBC Good_mother ben kullanmıştım ama fazla beklettiğim için mi ne bilmiyorum çok koyu olmuştu, turunculuk içermiyor evet ama çok koyu gelmişti bana 6.11 daha çok sevmiştim
KBC Good_mother saçınızın şuanki kendi renginde turunculuk varsa direk küllü bir renk çıkmayabilir turunculuk giderici bir boya var igoranın ondan nokta kadar katabilirsiniz boyanıza