Kızlar bebeğim bugün 2 aylık oldu 2 3 gündür uykusunda ağlıyor bildiğiniz uyurken bi anda ağlamaya başlıyor ama uyanmıyor gözlerini falan açmıyor hiç sonra susup hiç bisey olmamıs gibi uyumaya devam ediyor gazlı bi bebek acaba sancıdan mı oluyor yoksa rüya falan mı görüyor anlamadım başına gelen var mı