bseceylan bebekuzmani var instagramda kendisi de hamile ve bu konudaki makaleleri araştırmış ondan öğrendiğimi yazıyorum; hamileliğin ilk üç ayında önerilmemesinin sebebi anneye alerjik reaksiyon olursa annenin tedavi edilemeyeği için. Doğumdan sonra da bazı doktorlar deriye değmemesi gerek diyorlar ama galiba bizim doktorlar çok araştırmıyor çünkü boya direkt değse bile anne sütüne direkt geçişi yokmuş. Ama tabii ki boyarken ya da yıkadıktan sonra ki o ağır koku bebekler ilk dört ayda sadece burundan nefes aldıkları için onları zor duruma sokabilirmiş. Yani önlem alarak boyayacağım bebeğim uyurken , iyice de yıkayacağım koku çıkana kadar