Kızım bugün tam 3 aylık oldu iki gündür asla uyumak istemiyor gözlerini kapanıyor resmen zorla açmaya çalışıyor yattığı yerde doğrulmaya çalışıyor kafasını falan da güzel tutuyor maşallah yani aktif bi çocuk bu atak denilen şeye pek de inanmazdım açıkçası ama aklıma da gelmiyor değil bu bi atak mı ve bu kadar erken başlar mııı?