İyi geceler güzel anneler, dünden beri bende bir boğaz batması halsizlik başladı hemen maske taktım ama bebeğime de bulaşmış 😞 bugün hirilti ve öksürük başladı doktora gittik 5 gün boyunca antibiyotik şurup verdi ve burnunu temizle günde 3 kez dedi. Bebeğim 4 aylık çok şükür ateşi yok ama çok üzüldüm benden geçti diye