Valla ben çok kıllıydım lazere gidyordum hamile kaldığımı öğrenince bırakmak zorunda kaldım. Hatta gebelik düşünüyorsan başlama boşuna yine eskisi gibi olur dediler şuan bir tane tüy yok doğum yapalı 9 ay oldu bu süre zarfında sadece koluma ağda yaptım iki kez yalandan öyle bir iki tane çıkmış diye