Tam 8 ay 15 günlük, anne sütü aldı hep. Ek gıda için ne yapsam asla yemek istemiyor. Yani gün içinde yediği yemek sayısı toplam 5 kaşığı asla geçmiyor. Herkes anne sütü aldığı için bişey olmaz diyor ama normal mi ya? 3 kaşık yoğurt, 2 kaşık sebze, 2 kaşık kahvaltısından yiyor mesela. Nasıl çoğaltıcam bunu? Şu an sorun olur mu sizce?