Guleroz merhaba aslında normal bizimde olmuştu doktorumuz 1 hafta bile yapmazsa normal demişti endişeye gerek yok fakat 4 gün yapmayınca bebeğim mamayı değiştirdim mamayı değişmeyi düşünebilirsiniz.Değişince oda gitti şimdi de sürekli yapıyor 😁Bir de forbiome isimli probiyotik damlayı tavsiye ederim yinede doktorunuza danışabilirsiniz.