Kızlar bebeğim 13 ayını bitirdi ama hâlâ bilinçli hiç bir kelimesi yok kendi dilince bile nesnelere bir isim takmadı işitme gayet iyi göz temasımız çok güzel sosyal gülümsemeniz iletişimimiz harika ☺️ onunla çok konuşuyorum hatta her an konuşuyorum her yaptığımızı gördüğümüzü yediğimizi içtiğimizi ama hiç kelime yok normal midir neden böyle çok üzülmeye başladım artık bilinçli hiç bir kelime yok