avciece Arkadaşlar 5. Ayına Yeni giren bebeğim anne diyor bu akıl alır gibi değil küçük dilini tutacak gibi oluyorum
tugcecet avciece benim bebeğimde diyor valla 7. Aya giricez anne diye uyanıyor ve sürekli diyor yani bunu 😂
mrymkrm kimbumadam benimki de 4 aylık bazen ağlarken sanki anne diyor gibime geliyor ama sadece ağlarken. Heveslenmedim hiç benzetiyorumdur diye iyi ki de heveslenmemişim o zaman 😀
Cicektebenimcicekligunlerde avciece babildama bu bebeğimde anne dede baba hep derdi ama bilinçli degil.1yaştan sonra bilinçli kullanmaya başladı.
marsiyen avciece Benim ki 4 aylık o da diyor ama bilinçli değil. 😅 Aslında bütün bebekler benzer özellikler gösteriyor ama ben sizi anlıyorum. Aileler olarak kendi bebeğimizi en iyi görme özelliğimiz var. Bebeklerimizin hepsi özel. 😊😊
Aslaniopbenimicin avciece aslan doğdu doğalı anne diye ağlıyor mıkırdanırken anne diypr herkes şok… 😁