dksmdlos ezgiaslan10 öksürük 2 günde gectı mi hemen ay çok geçmiş olsun insallah bizimle öyle olur ya
dksmdlos Cocukgelisimcimomy bugün başladık bakacağım insallaj iyi gelir hastaneler çok kalabalık bi daha götürmek zorunda kalmayayayım
azicikgobekatalim dksmdlos hangi ilaca başladınız acaba? Bnm oğlum da 2buçuk aylık. Öksürüğü şiddetli değil şimdilik.. hastaneye ne zaman gitmek gerekir bilemedim