annesininminikosuu Benim cildim yağlı bir cilt’di taa ki dogum sonrası, yüzüme ne kadar krem dahi sürsem duş sonrası bu kadar kuruyor, kizlar nolur yardım edin, sizde oldu mu olduysa nasıl gecirdiniz okadar pullanıyor ki kuruluktan cildim ölecekyaa!
ferhanferi annesininminikosuu ya bnmde öyle 4aylik olucaz oglum git gide kötüleşiyor taaa göz kapaklarıma geldi
annesininminikosuu ferhanferi ferhanferi yokmu bunun caresi doktora gittim cildiyeye acibademe bi krem verdi hadi yallah hic faydasini gormedim Eliderm verdi kortizonlu ama bisey fayda etmedi
Derininannesi32 Benimde cildim yağlıydı doğumdan sonra kuru pul pul oldu yanaklarım kızarıyor kuruluktan çok su da tüketiyorum ama yine aynı, bol bol kremliyorum bende başka bi çaresi yok malesef 🤷🏻♀️
papatyakizim Benimde öyleydi doktora gittim geçende vitamin değerlerine falan baktı folik asit demir eksikliği faln çıktı ondan olabilir dedi ilaçlardan sorna bakicam ondan mi
annesininminikosuu papatyakizim olabilir demeleri bile tuhaf emin degil okadar arastirsak biz internettede diyebiliriz bu olabilir bizim sorun diye nasil doktorlar anlamadim… cozum bulursaniz lutfen bana yazin olurmu ben biktim artik
papatyakizim annesininminikosuu benim ferritin demir d vitamini ve folat degerlerim çok düşük çıkmışlar sınırın da çok altında folat cildi çok etkileyen bı değer dedi doktor kullanılan bayramdan sorna alicam ilaçlarımı daha almadım çıkmayan değerlerim vardı die
papatyakizim annesininminikosuu Ben de anemi var onun için kan veriyorm 6 ayda bir değerime bakiolar o ara yine ekstra dedim benim yüzümde aşırı pullanma kuru cilt ve saç dökülmem çok arttı dedim tamam onlarla ilgili değerlere de bakarız dedi