Oğlum (8 aylık) ağır enfeksiyon geçirdi. Hala hasta. Hatta doktorumuz zatürreden şüphelendi. Bugün tekrar kontrol için çağırdı çok şükür zatürre değil. Balgamlı Öküsürük, burun akıntısı, hapşırık, ateş(ateşi 2 gündür kontrol altına aldık şükür), halsizlik, iştahsızlık vs. Sabahları öksürmekten tıkanıp kalıyor falan çok kötü 1 hafta geçirdik, bir sürü ilaç kullanıyor, günde 4 kez buhar veriyoruz falan 😞 bu süreçte emmesi de çok azaldı. Emme denemeleri oldu çok kez ama genzi balgamdan tıkalı olduğu için memeyi ağzına alır almaz nefessiz kalıyor ve emmeyi bırakıyor. Az sonra bir daha deniyorum emmek istiyor aslında. Yelteniyor nefessiz kalınca bırakıyor ve bir daha istemiyor. Zorlamıyorum. Bugün biraz daha iyi nefesi biraz daha açıldı. Gün içinde defalarca teklif ettim reddediyor😞 öğrenilmiş çaresizlik yaşıyor sanırım. Yine boğulacağını düşünüyor ve memeyi reddediyor. Oyunlar yaparak şarkılar ninniler söyleyerek oyalayarak dikkatini dağıtıp öyle vermeyi deniyorum ağzını açıp memeye doğru geliyor ve ağzına değdiği an geri bırakıyor çekiliyor.korkuyor yine nefessiz kalacağını düşünüyor😞 Halbuki nefesi açıldı biraz, emebilir fakat denemek bile istemiyor kendini şartlamış 😞 Bugün hiç emmedi 😞 o kadar üzülüyorum ki😞 Tamamen iyileştikten sonra düzelir mi bu durum yoksa memeyi mi bırakacak. Var mı başına gelen hastalandıktan sonra memeyi bırakan oldu mu. Geçici olduğunu düşünmek istiyorum 😞
1 haftadır zaten moralmen çöktük bir de bu emme sorunu çıktı 😞 ( bebeğim normalde çok emen bir bebek, meme bağımlısı adeta) (bu arada sütümü sağıp içirmeyi defalarca denedim ama asla biberonla kabul etmiyor)