20 günlük bebeğim 2.kez topuk kanı alındı ilk kan sonucunda Tsh değeri 10 çıkmış 2.kez tekrar alındı ve 22.93 cıkmış bu sonuç bugün sağlıkbakanligi aradı acil olarak ünv hast sevk edildik çok ağladım Tsh değeri yüksek çıkan var mi bizim gibi ilacbaslandi beni neler bekliyor int de zeka gelişim geriliği vs falan yazıyordu 15 gün sonra yeniden gidicez kontrole