Siyaznilce Kaç damla veriyorsunuz? Bizde Bestiron kullanıyoruz ve ilk başlarda fazla verdim sanırım kabızlık yaşadım, ya alıştı bağırsaklar ek gıdaya ya da daha az verdiğim için belkide düzeldi kabızlık sorunu.
Momsinemmom berfgen tadı şekerli olmayan demir ilacı arayışındaym sideferi asla içmiyor bestironu gayet güzel içiyor ama oda kabızlık yaptı
omerbartu1 Bestiron damla kusturur mu? Bugun işk defa verdim 6 damla agzına damlattım. Mamasına katıp versem sorun olur mu ? 4 ay 1 günlük bebegim