mimikkralicesi 1haftadır emmiyor kızım bugün baya şişti göğüsüm ve agrıyor soğuk lahana kompresi yaptım ama hala aynı sağma pompası da yok ne yapmam gerekiyor nasıl rahatlar
Dfncgdm2022 mimikkralicesi elinizle sagım yapacaksınız bıraz bosaltırsanız rahatlar bır de bunun ıcın ılac kullananda var doktora danısıp alın bu kadar ezıyet cekmeyın
Busraaydogan mimikkralicesi benimde göğsüm şişmişti beyaz banyo sabunu koydum mememin üzerine hafif baskı yapcak şekilde sağ yada sol yanıma uzandım sütüm aktı göğsüm rahatladı bir deneyin isterseni
Mihra65 Bende yeni kestim 3. Gün şişlik ve ağrı oldu doktors gittim sıcak havlu bırak sağım yapma dedi sıcak duş alabilirsin dedi bitkisel bı ilaç verdi 3 ay kullan dedi benim bir hafta sürdü o şişlik ağrı hassasiyet sütüm çekildi şükür
Sari- Sağım yaparsanız süt kesilmez diye biliyorum . Sağım yapılmaması lazım . Rahatlatıcı ilaçlar olduğunu duymuştum , reçeteli olduğu için doktora görünmeniz gerek .