Bende öyleyim. Sanıyorum ki ilgisiz bırakıyorum kendimi yetersiz hissediyorum. İlgisiz kalan çocuklar aklıma geliyor uyaran eksikliği falan olacak diye korkuyorum ilgisizlikten. Halbuki sürekli onunla konuşup kitaplara bakıyorum. Evi toplayıp yemek yerken bazen ilgilenemiyorum kendimi kötü anne sanıyorum