19 Aralik 2019 da bebegim 36. Haftasinda dogdu. Bugun tam 2 haftalik yogun bakimdan cikti ordayken 2 kere emzirmeye cagirdilar. Bugun hastanedeyken bi gogsumu guzel emdi getirdik yikadik uyudu. Saatler gecti uyandirmaya calistik gogsumu agzina aliyor iki cekip duruyor ve ayni zamanda uyuyo. Bende sagip biberonla vermeyi denedim cekiyor ama biberon ayni duruyor sizce ac midir aglamiyoda