Babybird Tadımlardan bahsetmiyorum aslında ,öğün olarak beslenmeye başladığında,tahin 8.aydan sonra kahvaltılarında verebilirsiniz,yalnız susam alerjisi çok sık rastlanan bir alerji ,yine tedbirli olmanız gerekiyor.Faydası gerçekten var ,alt sınırı zar zor yakalayan oğlum üst sınırı zorluyor persentilde ,görenler de söylüyor zaten.10.aydan beri her gün düzenli veriyorum ,şu an 20 aylık 👍