Bennureyla Kullandım memnunum dediğiniz en etkili olanı nedir? Bebeğimde hafif kızarıklık gördüm artmasına müsade etmeden alayım.
bencorapkadiniyim_ Bennureyla sebamed pişik önleyici krem ben de kızarıklık gördüğüm an sürüyorum geçiyor hiç pişik olmadı gece yatarken de sürüyorum bezi daha uzun duruyor diye
ikiprensesbebiss Mustelanın her şeyi iyi ama pişik kremi degil demişti doktor bizde mustela pişik yapmıştı baya, hametan melhem yazmıştı ve geçirmişti bizdeki ilerlemişti bez olarak da prima pişik kremi su an da sudokrem kullanıyoruz çok iyi
hsrtt_ Bennureyla eczane ürünü istiyorsanız kesinlikle oksizinc pomat bebeğimin ilerlemiş pişiğini 1 günde geçirdi yedekledim şimdiden.
twinsmomm2 Bennureyla bunu eskiler biliyor genelde ama en iyisi bildiğimiz arko krem var ya tüpte olan standart o pişik için daha iyisini gormedm
MihraEliff Doğduğu günden beri sudocrem aldım ve her bez değişiminde muhakkak sürerim 3 buçuk ayligiz şuana kadar hiç pişik olmadı, başka kullanmayı düşünmüyorum en iyisi bu bence