Saafie Merhaba arkadaşlar yarın misafirim var. Etimek tatlısı yaptım, muhallebisine en son katılan vanilya ve tereyağı koymadan etimeğin üstüne döktüm.. Şimdi ne yapabilirim ? Keyfim kaçtı açıkçası
eez Saafie hiç bi şey olmaz, az daha tatlı tadı versin diye konuluyor tereyağ da hafif kıvam alsın diye Olmazsa olmaz değil yani, döküp ziyan etmeyin Sakın
Canda Saafie yağ parlasın az daha koyulaşsın diye vlya da hafif güzel koku versin diye zaten hindistan cevizi kullanın üstüne telafi eder. Ellerinize sağlık🤍
Saafie dayes eez Canda babyaksu mobesebesir Tadını kontrol ettim kızlar evet hiç fark yok tadında ☺️ teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için 🥰❤️
mobesebesir Saafie vanilyanin olmaması etkilemez vanilya hafif koku versin tad versin diye döküp napma olmazsa üzerine cikolata sos falan yaparsin
Sarikuzumalp Saafie Bir şey olmaz. Bende muhallebili tatlı yaptım misafielerime pazartesi günü aynı şekilde tereyağ ve vanilya koydum güzel olmuş dediler. Çarşamba yine misafirim vardı onlara da yaptım tereyağ ve vanilya koymadığımı bugün yine aynı tatlıyı yaparken hatırladım 😂 aaa dedim ben çarşamba yaptığımda tereyağ ve vanilya koymamıştım dedim. Ama hiç bir fark yoktu pazartesi yaptığımla aynıydı tadı 😊 hatta bugün de demekki farketmiyor deyip yine koymadım gayette güzeldi 😊
Sarikuzumalp Saafie Hahah evet benim kan değerleri nanay mercimek çorbasına mercimek koymadan pişirmişliğimde var artık şaşırmıyorum kendime 😂