6.30 gibi düşmüş 8.5 aylık annem bakıyordu ben 1 saatliğine evden çıkmıştım otururken ayağa kalkmaya çalışırken düşmüş baya hareketli şimdi. Başını ve burnunu çarpmış annem önüne bide cam tepsi koymış oynasın diye sağolsun ona vurmuş sert bi şekilde alnının sol tarafı baya kızarık normalde 22-22.30 gibi gede uykusuna geçiyor saat 9 ama şimdi esniyor korktuk bende ana gülüyor oynuyor da napcam bilemedim gitmeliöiyşm acile nasıl tomografi çekecekler falan diyorum ya aşırı endişelendim korktum boşuna da tomografiye sokmamalıymısım öyle diyorlar falan nolur tecrübeli anneler yardımcı olun