BalDoruk Merhaba arkadaşlar. Bebeğimin çok gazı var 20 günlük. İlk günden beri var erken doğdu 35 haftalık doğdu. Hangi gaz damlasını önerirsiniz?
Bsyaaa BalDoruk Oğlum biogaia sayesinde rahatladı kullandığım günden itibaren gazını rahatlıkla çıkarıyor kesinlikle tavsiye ederim
Biricik01 BalDoruk alie hekimimiz bitkisel zararsız diye metsili yazdı bize cokta memnun kaldık kızım çok rahat çıkarıyor gazını.ilk önce metsili dene bence biogaia ya o kadar para verme memnun kalmazsan sonra onu dene derim:)
Songlkrdmn5 BalDoruk kesinlikle metsil yılların gaz damlası annem 5 kardeşiz 3 müze kullanmış bende oğluma kullandım çok
Sayalca Bsyaaa kaç damla kullanıyorsun günde 1 kes 5 damla dedi doktor bize birde mamanın içerisine ekleyip versem mi etki edermi aldım kullanmadım daha
Songlkrdmn5 Sayalca 18 damlaya kadar verebiliyorsun doktorumuz öyle demişti ama tabi doktoruna danış derim kaç damla kullanman gerektiğini mamaya değil de bir kaç damla suya koyup öyle ver ağzını yakmasın mamada fayda edeceğini zannetmiyorum
Bsyaaa Sayalca evet günde 5 damla kullanıyorum özellikle aynı saatlerde vermeye özen gösteriyorum ben emzirmeden önce veriyorum
dilekdemir BalDoruk benimde bebegim 35 haftalik dogdu gaz problemi yasiyoruz nurse harveys kullaniyodum ama etkisni gormedim ve youtubeden gaz masaj arastrdim en etkili bol bol masaj yapmak
Deletedmom115 BalDoruk Biri gaz damlası biri probiyotik diye biliyorum. Metsil gaz için çok iyi gelmişti. Probiyotik olarakta maflor.
elifzeze BalDoruk saglik ocagi doktoruna sorduğumda metsilin iyi olduğunu söylemişti o da kızına kullanmış fakat ben yinede biogaia aldim ve memnunda kaldim
Smyrna35 Kesinlikle biogaia. Kızımın gecesi gündüzü yoktu hiç sürekli gazlı ve aglar durumdaydı Metsil bizde işe yaramadı biogaia 3 günde çözdü sorunu