Nurxxx size şöyle soylim, ben arka koltuk tercih ettim hem daha güvenli buluyorum hem de yaşadığım yer hem çok soğuk hem de rüzgarlı. Bide güvenli bi şekilde sabitlerseniz ve çocuğunuzun kaskını da takarsaniz hiç bi sorun oluşmaz. Önde asıl her yaptigi elini kolunu kaldırması ya da başı, ilginizi çeker ve bu nedenle dikkatsiz bi sürüş yaparsınız, tabi benim şahsi fikrim.
Sürüş içi normal bisiklet gibi rahat olmuyor ne yazikki. Bi ağırlık ve ilk zamanlar güvensizliğin verdiği duygu ile tedirgin gidiyorsunuz. Ama sonrada bisikletin o ağırlığına da, çocuğunuzla gitmeye de alıştığınız için hissetmiyorsunuz bile.