KumsalAda2 Kızım 15 aylık bişeyi yoktu yürüyordu uyudu uyandı sağ ayağının üstüne basmıyor ağlama acı vs yok başına gelen var mı eşimi bekliyorum hastaneye gitmek için ama çok korkuyorum lütfen dua edin
sleepnessnami KumsalAda2 normalde de emekliyorsa korkmayın belki rüya görmüştür rüyada yürürken düştüğünü falan bebekya ayırt edemez rüya mıydı gerçek miydi diye o yüzden korkup yürümeyebilir
KumsalAda2 durununannitoskosu ama kendi haline bıraktım yürümüyor emekliyor ayağa kalkıyor koltuğa tutunup ama sağ ayağına basmıyor
Kader3851 KumsalAda2 bı ara bnm kızımda da olmuştu ama bnm kızım baya ağlamıştı feryat figan ve ayağının üstüne basamiyordi doktor büyüme ağrısı dedi
Bett1 KumsalAda2 geçmiş olsun acaba gün içinde burkuldu falan da su an hissetmiyor mu ağrı eşiği belki yüksek bir bebektir mutlaka götürün. Ya da ayağı da uyuşmuş olabilir uyandığından beri dediniz ya