esraelaars Kızlar bebeğim 3,5 aylık kucak bağımlısı dışarda arabada uyanıksa durmuyor kangru alayım diyorum ilk çocuğum kız onda kullanmıştım erkek çocukta problem olurmuki testislere baskı açısından kullanan varmı markada önerirseniz sevinirim
tomvejerry esraelaars Ben kullanmak istedim ama beceremedim ablam oğluna kullandı ama 6. ayina kadar bir sorun olmuyor
Abaegrk esraelaars ben kullanıyorum 7 buçuk aylık oğluma çok rahat dışarda gezerken uyuyakalir hatta. Bebeğin ağırlığı bacak arasında değil o yüzden sıkıntı olmuyor. Ergobaby kullanıyorum marka olarak
nadidelifora esraelaars ergonomik olan kangurular var mutlaka onlardan alın. Kız erkek farketmez ergonomik olmayan kanguru bebeğinizin sağlığı için zararlı. Ben ilk oğlumu hep kanguruda büyüttüm diyebilirim. Eşimle elele dolasabiliyorduk😊 tek çıktığım zamanda çok rahat oluyordu. Solomonbaby daha makul fiyatlı. İkinci el de bakabilirsiniz. Sağlıkla büyüsün ♥️
esraelaars Abaegrk fiyatına bi bakayım dedim herhalde bir hane fazla görüyorum sandım😀baya pahalıymış
esraelaars nadidelifora solomombaby araştırıyorum bende şuan siz bu markayımı kullanmıştınız memnunmuydunuz banada fiyatı makul geldi ergonomik diye geçiyor ama umarım sağlıklıdır
mihros97 esraelaars ben solomomdan aşırı memnunum sonuçta max 5 ay kullanırım diye ikinci elden satın aldım taş gibi geldi çok kullanışlı sizden ordan bakın derim
nadidelifora esraelaars momfort babydi önceki adı. Bende şuan her ikiside var hem momfort hem Solomon baby. Solomon kardesimden geldi.ikisi de aynı kullanım açısından. Çok memnunum ben.
esraelaars mihros97 aa kullanan birine rastlamam çok iyi oldu merak ediyorum acaba ben kilolu biriyim kemeri ayarlanabilirmi herkese uygunmudur bel kemeri birde ev içinde takılması pratik oluyormu tek başına takabilirmiyim