NoyanAta_ Arkadaşlar öncelikle işe yaradı mı kemer ? bende mikrodalga yok,internette normal fırında yapılabileceği yazıyor ancak süreleri farklı. Aranızda fırında ısıtan var mı süresini yazabilir mi ?
Simayduru61 NoyanAta_ hiç fayda etmedi anlık rahatlattı ama en fazla beş dakika sonra yine çığlık kıyamet
Ogretmenannex NoyanAta_ bende de işe yaradı fırında ısıttım dokunarak bağlamadan kıyafetlerinin üstüne koydum uykuya yakın böylelikle rahat etti . Bazen ayaklarına da koyuyordum . Avuç içlerine masaj yapmak da çok işe yaramıştı . Bir de portatif beşik
hayalperest2310 NoyanAta_ mikrodalgaya gerek yok canım tavada da ısıtabilirwin bizim vardı gayet de işe yaradı gaz çıkarmada
NareDefne İşe yaradı evet bende fırında ısıttım süresini hatırlamıyorum ama istersen mikrodalga süresi kadar ısıtıp bi dene
3kedili2bebekli NoyanAta_ bende çok işe yaradı kemeri soruyor iseniz gaz damlalarını bıraktık ona başladık kolikti bebeğim 7-8 saat atak geçiriyordu çok kötüydü atak saatinden 1 saat önce yıkayıp masaj yapıp kemeri takiyordum 1 saat sonra kemeri çıkarıp tekrar masaj yapıp takip tekrar uyutuyordum oh diyordum fırında da fırını 120 dereceye ayarlayıp en üstü calistirip kemeri De tepsiyle en alta koyacaksınız 10 dakika kalacak