beyser larindidems 5. Ayda başladık anne sütü alıyordu sadece bence 4. Ay cokverken biz 5. Ayda başladığımızda bile biraz gaz sindirim problemi yaşamıştı bı kaç gün .
larindidems beyser instada denk geldim de benim bebiş 2 hafta sonra 3 aylık olacak merak ettim de sordum ben 6. Ayda başlanıyor diye biliyorum da 🙃
ebruylmz12345 Benin de bebeğm sadece anne alıyodu 5 buçuk oldu başladım tadımlara sütüm yetmiyodu artık çünkü doktordan liste aldım ona göre ilerledim