Kızlar bayan bisikleti gelmiş normalde o tarz bisikletler artık çok pahalı ama markette 4.900 e veriyorlar bisiklet alma niyetim var
varmıdır burada bisiklet kullanan anneler bebek koltuğu da alcam çok heves ettim Peşin para veremiycem ama umarım taksitle güzel denk gelir.
sizin bisikletleriniz markası ne memnun musunuz 💖💖