Kızlar 17 gün oldu doğum yapalı emzirmek istiyorum ama geçmeyen yaralarım ve hassasiyetim var geçiyor gibi oluyor emziriyorum yine aynısı olur kafayı yiyeceğim artık silikon uç kullanıyorum doğru kavratamıyorum galiba ağzını tam açamıyormu anlamadım ne yapacağım bilmiyorum çok üzülüyorum emziremediğim için sağarak veriyorum mecbur yardım edin lütfen