hbc d vit gaz için değil vitamin takviyesi olarak bütün bebeklere ve yetişkinlere öneriliyor. Probiyotik belki yararlı olabilir çünkü bağırsak dengesini koruyor fakat ben ne gaz damlalarından ne de probiyotikten fayda gördüm. Sab simplex, nurse harveys hepsini denedim hiç fayda etmedi. Çocuğun huzursuzluğu gazı geçmedi. İnternette araştıra araştıra aslında gazın bir sebepten kaynaklandığını okudum ve gastro ve alerji doktoruna gittim. Kızım gürültülü kaka yapma, sıvı kaka, huzursuzluk, gaz sancıları yaşadığı için bu laktoz intöleransı olduğuna işaretmiş. Doktor relactaz damla verdi ağlamalar bıçak gibi kesildi. Aynı zamanda süt alerjisi çıktı, ben süt ve süt ürünleri tüketmiyorum çok faydasını gördüm.