Merhaba bebeğim 4 aylık ve sürekli baş parmağını emiyor, ilk başta sorun etmedim ellerini keşfediyor diye ama artık uyurken bile emmeye başladı. Normalde emzik emiyordu uyuyacağı zaman acıktığı zaman ama şimdi baş parmağını ağzından çıkartamıyorum alışkanlık haline gelecek diye korkuyorum. Bebeği başta böyle olup sonradan bırakan anneler var mı ne yapabilirim :(