ctml1901 bebeğim neredeyse 6 aylık ama hala yaşıyorum bu düşünceleri. Anksiyete bozukluğu diye geçiyor sanıeım bu durum anneme sordum aetık anne sende yaşadın mı ben hep böyle düşünceler içindeyim ben bebeğimi sevmiyor muyum da ondan böyle oluyor diye kızdı artık bana sjjsjsjs ben de yaşadım sevgi ile alakalı değil annelik böyle bi şey dedi