Karkuresi Şimdi şöyle daha kızım 54 günlüktü ve sürekli ağlardı hiç uyumazdi biz hep kolik dedik cocuk doktoru bana sen bir süt ürünlerini kes bakalım. Bu çocukta alerji olmasın dedi tabi o zaman olayın ciddiyetini bilmeyen ben kısa süreli kestim ama sadece yoğurt peynir yemedim vs tabi komple diyet yapmadım her neyse demem o ki yenidogan bebeklerde gaz da olabiliyor gıda intolaransi da olabilir alerjide olabilir hele erken farketmek çok çok iyi belki de ek gıdaya geçmeden bile düzelebilir güzel bir diyetle size tavsiyem 15 gün hiç süt ürünü tüketmeyin bakalım bebek rahatliyacak mi , ama kakada problem yoksa gaz olabilir yüksek ihtimal öyle düşünüyorum bizim kakada köpükte vardı