bussyy1710 insanlardaki lükse bak biz çok şükür önce 9a çektik şimdi 10da yatıyor 🙏🏻🙏🏻 1,5 yaşında bugünlerin geldiğine hala inanmıyorum bir aralar hayatımın geri kalanında asla uyuyamicam zannediyordum. Yine deliksiz uyumuyor ama 1 yaşına kadarki uyku düzeninde dolayı şükrediyorum şu an 😂