Gunesnil_23 şükür şu ana kadar olmadı. Hatta dün havuçlu, patatesli tava böreği yaptım verdim kahvaltıda. Tabii bunları küçük parçalara bölüp ben yediriyorum. Pankekte ben yediyorum, sonra eline veriyorum kendisi yemeye çalışıyor. Çok büyük koparsa ağzından alıyorum, hep yanındayım