instauser Kızlar bebeğim bıgün 12 günlük oldu. İlk kez yeşil kaka yaptı. Normal mi acaba? Neden olmuş olabilir 🥹
dilberhala1 instauser Sen üşütünce bebeğe falan geçmez. Bebeğin üşüttüğü için yeşil kaka yapmaz. Yeşil dışkılama sarı dışkılama kadar gayet normaldir.. formül mama içiriyorsanız o da yapar
112canan instauser bebeklerde sarı, yeşil kaka normal, önemli olan kokusu.. kokusu kötüyse o zaman endişelenin .. ama ilk aylarında sarı ya da yeşil olması çok çok normal 🌼
eda_ece00 instauser genelde üşütmeden olur derler sende üşütmüş olabilirsin canım dikkat et senden de geçer emiyorsa
dilberhala1 instauser Yoktur yoktur merak etme ara sıra olması gayet normal benim ki 2.5 aylık doğduğundan beri hala ara ara yapar yeşil kaka.
Haffuse instauser yok ya, ne koladan ne usutmeden🤣😂 Bebegin önsutu fazla almis, fazla onsut kakada yesil renk olmasina sebep, ve onemli de degil. Emziriken, her memeyi sonuna kadar vermeye dikkat et🤗