Mervekurt Herkese merhaba uçak Salı günü uçak yolculuğu yapıcam kabin boy valiz götürücem ve yanıma da ayriyetten bebeğimin ihtiyaçları için bir çanta alabiliyormuyum bilen var mı ya da deneyimlemiş olan
zeyneperll Mervekurt alabilirsiniz yanlız üste kapalı kısıma koymayın bı daha çıkarmak zor çünkü yanınızda bulundurun
bebeimhosgeldin Mervekurt alabiliyorsunuz normalde onu da yukarı koyuyorlar uçak kalkınca ben rica etmiştim oğlumun oyuncakları oyalayacağım eşyaları içinde diye vermişti hostes inişlerde sıkı tuttum o kadar
Mervekurt bebeimhosgeldin birde baba evine gidiyorum ne kadar kalacağım belli değil iki kabin boy mu götürsem napsam nasıl olur bana 15 kg kızımada 10 kg hak var
bebeimhosgeldin Mervekurt Bende babaevine gittiğimde 1.5 ay kalmıştım 1 büyük boy valiz almıştım birde bebek çantası almıştım. Valizi aşağıya aldılar çantam yanımdaydı
benimoglumukurtarinesraa Mervekurt iyi yolculuklar bileti internetten mi alıyorsunuz bebek bileti nasıl alınıyor acaba
Mervekurt bebeimhosgeldin bende iki tane kabin boy var büyük olan dolu boşaltmam onu 😂 artık valiz alırım belki ya
bebeimhosgeldin Mervekurt kabin boy alırsanız valiz sırası beklemezsiniz . Ama bebeğinizi kucakta taşıyorsanız da 2 kabin boy valizi taşımak uğraştırıcı olur .
Deletedmom_98 Mervekurt Götürebilirsiniz. Bebekle kabin boy valiz kullanabilmek büyük başarı valla. Ben 1 büyük valiz bir bebek çantası ancak
Mervekurt Melekhnm birde bebeğime kavanoz mama su falan alabiliyormuyum yanıma çantama koyabiliyormuyum
Melekhnm Mervekurt su almıyorlar geçerken mama alırsınız , zaten uçak da bu milupa meyve püresi falan da isteyince veriyorlar su da war içinde thy için söylüyorum bunları